JoomlaTemplates.me by BlueHost Reviews

Avārijas dienests - 64507010.  Pēc plkst. 22:00 - 28686506

 

IEVĒRĪBAI!!!
No 2020.gada 25.maija ūdens rādījumus var nodot caur Bill.me platformu no mēneša 25.datuma līdz mēneša pēdējai darbadienai.

Par Bill.me. Jautājumi un atbildes:

Kategorija: Informācija
Publicēts Ceturtdiena, 14 Maijs 2020
Autors San-Tex

 

Kas ir Bill.me?

       Bill.me ir elektronisko norēķinu vadības platforma. Tas ir mūsdienīgs, integrēts mākoņu tehnoloģijas risinājums, kas atvieglo un uzlabo uzņēmuma un klienta ikdienu. 

Kādas priekšrocības Bill.me piedāvā patērētājiem?

       Ātra un ērta rēķinu saņemšana un apmaksa, kā arī rēķinu arhīvs. Vairs nav jāmeklē rēķins, nav jāaizpilda maksājuma uzdevums internetbankā. Ar Bill.me – viens klikšķis un rēķins ir apmaksāts. Rēķina precīza summa un numurs tiek sagatavoti automātiski. Izmantojot Bill.me platformu rēķina apmaksai, komisijas maksa ir 2% attiecībā pret izrakstīto tā brīža rēķinu. Tā tiek uzrādīta pirms maksājuma veikšanas. 

       Saņemot rēķinu Bill.me platformā, rēķinu iespējams apmaksāt arī jebkurā citā veidā.

       Vēl viena no iespējam, ir ziņojumu nosūtīšana un saņemšana. Mēs visi vēlamies ērti un ātri risināt sadzīves jautājumus, lai iegūtu laiku ģimenei un draugiem, saviem hobijiem. Tāpēc tik svarīga ir iespēja ātri sazināties ar apkalpojošo uzņēmumu un atrisināt problēmu. Bill.me gadījumā tas ir paveicams, izmantojot lietotnē iestrādāto komunikāciju bloku.

       Bill.me ir iekļauta izstrādāta mobila lietotne, kas nodrošina lietotājiem pilnu Bill.me platformas funkcionalitāti un iespējas. Lielākā daļa platformas lietotāju par vienu no ērtākajām priekšrocībām uzskata iespēju iesniegt skaitītāju rādījumus tieši mobilajā lietotnē. 

Kādi ir uzņēmuma galvenie ieguvumi no sadarbības ar Bill.me?

       Viena no galvenajām priekšrocībām ir efektīva un funkcionāla norēķinu pārvalde. Pateicoties platformas integrācijai ar uzņēmuma grāmatvedības programmu,  tiek optimizēti un automatizēti tādi procesi, kā rēķinu sagatavošana un piegāde klientiem, samaksas saņemšana un analītika.  Daudzās nozarēs ir svarīga skaitītāju rādījumu savākšana, un Bill.me nodrošina šo iespēju.

Vai man obligāti jāreģistrējas Bill.me mājaslapā? 

       Ja klients ir norādījis savu e-pasta adresi – šajā gadījumā klients savā epastā saņems paziņojumu par to, ka viņam ir jāiesniedz skaitītāju rādījumi / izrakstīts jauns rēķins un, lai to apskatītu, viņam jāpieslēdzas Bill.me sistēmai. 

Atbilstoši iepriekšminētajam – ja klients vēlas elektroniski noziņot skaitītāju rādījumus kā arī saņemt rēķinu,  tādā gadījumā reģistrācija Bill.me mājaslapā ir obligāta.  

Vai rēķins ir obligāti jāapmaksā Bill.me mājaslapā? 

       Klients var izvēlēties sev ērtāko rēķina apmaksas veidu: 

          1. Bill.me mājaslapā, apmaksājot rēķinu manuāli vai izvēloties automātisko apmaksu – tiek piemērota servisa komisija 2% apmērā no rēķina summas; 

          2. Internetbankā, veicot pārskaitījumu uz kādu no rēķinā norādītajiem bankas kontiem – tiek piemērota komisija saskaņā ar konkrētās bankas cenrādi; 

          3. Norēķinu centrā Partizānu ielā 14, Balvos, Balvu novadā - tiek piemērota komisija saskaņā ar p/a SAN-TEX cenrādi.

Bill.me mājaslapā man parādās tikai rēķina summa – kur es varu apskatīt rēķinu? 

       Lai apskatītu un lejupielādētu rēķinu, atveriet sadaļu Pārskats – Neapmaksātie rēķini  un izvēlieties „Lejupielādēt”. Gadījumā, ja iepriekš esat veicis avansa maksājumus un rēķina izrakstīšanas brīdī Jums ir izveidojusies pārmaksa, tad rēķins tiks parādīts sadaļā „Rēķini”. 

Kā man rīkoties, ja vēlos, lai man izrakstīto rēķinu saņem arī dzīvokļa īrnieks? 

       Lai paziņojums par Jums izrakstīto rēķinu tiktu nosūtīts arī citām personām, Jums tās nepieciešams norādīt. To ir iespējams izdarīt sadaļā „Uzņēmumi”, nospiežot uz pogas „Pievienot pārstāvi +” un ievadot pieprasīto informāciju. 

Ko nozīmē servisa komisija, kas tiek parādīta zem rēķina summas? 

       Bill.me informatīvi parāda servisa komisijas apmēru (2% apmērā no rēķina summas), kas tiks iekasēta tikai gadījumā, ja rēķina apmaksu veiksiet Bill.me mājaslapā.

 

Bill.me klientu atbalsta komanda:

Tālrunis: +371 66905690

E-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

Skaitītāju nodošana caur Bill.me

Kategorija: Informācija
Publicēts Pirmdiena, 11 Maijs 2020
Autors San-Tex

Uzsākam sadarbību ar Bill.me

Kategorija: Informācija
Publicēts Pirmdiena, 11 Maijs 2020
Autors San-Tex

PAZIŅOJUMS

Kategorija: Informācija
Publicēts Ceturtdiena, 07 Maijs 2020
Autors San-Tex

       Mēs turpinām klientu apkalpošanas un pakalpojumu kvalitātes attīstību, un esam uzsākuši sadarbību ar tiešsaistes rēķinu apkalpošanas un saziņas platformu Bill.me. Platformas ieviešana ir uzsākta, lai nodrošinātu jums arvien labāku apkalpošanu, vienlaikus uzlabojot uzņēmuma darba procesus. 

Sākot ar 2020. gada 20.maiju,  saņemt rēķinus un nodot skaitītāju rādījumus elektroniski būs iespējams Bill.me rēķinu apkalpošanas platformā.

       Visi klienti, kuri jau izmanto savu e-pastu ikmēneša rēķinu saņemšanai un saziņai ar Balvu novada pašvaldības aģentūru „ SAN-TEX”, saņems reģistrācijas saiti. Pēc vienkārša un saprotama reģistrācijas procesa uzreiz būs pieejamas visas Bill.me platformas iespējas, arī mobilajā lietotnē uz Android un iOS. Vairāk informācijas par Bill.me platformas priekšrocībām un pakalpojumiem Jūs varat atrast tīmekļa vietnē www.bill.me.

       Klientus, kas pašreiz neizmanto e-pastu saziņai ar PA „ SAN-TEX”, aicinām uz e-pasta adresi Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. iesūtīt šādu informāciju: vārds, uzvārds, īpašuma adrese, e-pasta adrese informācijas saņemšanai.

       Rūpējoties par Jūsu datu drošību, vēlamies Jūs informēt, ka rēķinu apkalpošanas platforma Bill.me pilnībā atbilst Eiropas Savienības Vispārīgās datu aizsardzības regulai un visaugstākajiem maksājumu drošības standartiem.

 

Ar cieņu, PA „SAN-TEX”